VRAAG HET MY-W CREATIONS
Praktische informatie en antwoorden
op veel gestelde vragen
Praktische informatie en antwoorden
op veel gestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Laat het ons weten!
Hoe kan ik bestellen uit de shop?
Wanneer je een product gevonden hebt in de shop en deze wil bestellen met een naam erop geborduurd of bedrukt, dan kun je dit doen via het contactformulier. Geef daarbij duidelijk aan welke kleur product en welke kleur bedrukking of borduring. De basiskleuren en standaard lettertypes om te bedrukken vind je hier en om te borduren hier.
Kan ik langskomen en wat zijn jullie openingstijden?
Wil je langskomen? Je bent van harte welkom!
Omdat we soms niet aanwezig zijn omdat we bestellingen weg aan het brengen zijn, of heel druk zijn met een spoedorder, vragen we je om even te bellen of appen voordat je langs wil komen. Bel of app naar 06-20359239
Onze openingstijden zijn:
Bezoek buiten openingstijden is eventueel mogelijk.
Bezoek alleen op afspraak !
Kan ik ook mijn eigen producten laten borduren of bedrukken?
In principe kun je je eigen textiel of kleding door My-W Creations laten bedrukken of borduren. Eén en ander is wel afhankelijk van het soort en de samenstelling van het materiaal. Zodra ik de stof kan voelen krijg je eerlijk advies of borduren of bedrukken mogelijk is en mooi gaat worden.
My-W Creations kan niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadiging van een door jouw aangeleverd product tijdens het borduur- en drukproces. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om beschadigingen te voorkomen of te herstellen, maar er is altijd een kans dat een machine vastslaat of hapert.
Kan ik ook artikelen bestellen zonder borduring of bedrukking?
De artikelen in de shop en uit de catalogus kan je ook onbewerkt bij My-W Creations bestellen.
Let op: de vanaf-prijs die bij sommige artikelen in de catalogus staat is vaak gebaseerd op witte textiel en/of kleine maten.
Neemt contact op voor een vrijblijvende prijsopgave.
Kan ik ook andere artikelen bestellen met borduring of bedrukking?
De producten die in de shop staan zijn meestal op voorraad.
Zoek je iets anders of in een andere kleur? Kijk dan in de catalogus en geef door welk artikel je wilt hebben. We sturen je dan snel een offerte van het gewenste artikel met de bedrukking of borduring.
Bel voor meer informatie of stuur een bericht via het contactformulier.
Wat is het verschil tussen bedrukken en borduren?
Welke lettertypes borduren en bedrukken jullie?
Wij hebben een basiscollectie lettertypes. Hier vind je de letters om te borduren en hier om te bedrukken.
Zoek je een eigen lettertype? Dat kan meestal ook. Neem dan contact met ons op. Dan maken we graag een offerte op maat.
Welke kleuren voor borduren of bedrukken kan ik kiezen?
My-W Creations heeft heel veel kleuren om te bedrukken en borduren in huis.
Zoek je iets speciaals? Of meerkleurig drukwerk? Neem dan gerust contact met ons op. Er is nog veel meer mogelijk dan wij op onze site kunnen laten zien.
Wat kost borduren van textiel?
Wij leveren textiel en kleding en kunnen dit voor jou borduren naar wens. Ook je eigen kleding kunnen we voorzien van een borduursel. Hier vindt je de prijzen van het borduren. De basiskleuren lettertypes en garen kleuren vind je hier.
Wat kost bedrukken van textiel?
Wij leveren textiel en kleding en kunnen dit voor jou bedrukken naar wens. Ook je eigen kleding kunnen we voorzien van een bedrukking. Hier vindt je de prijzen van het bedrukken. De basiskleuren lettertypes en kleuren om te bedrukken vind je hier.
Wil je de prijs weten voor meerdere bedrukkingen op 1 kledingstuk, zeefdruk, of kleine fullcolour afbeeldingen? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag.
Wat is de levertijd van een geborduurd of bedrukt product uit de shop?
De meeste artikelen uit de shop kunnen wij uit voorraad leveren. Geborduurd of bedrukt met een naam in een standaard lettertype duurt meestal 2-5 werkdagen. Als het mogelijk is houden wij graag rekening met je gewenste levertijd.
Geborduurde babyartikelen uit het basisassortiment kunnen we vaak binnen 1 dag leveren!
Wil je een logo of afwijkend lettertype geborduurd of bedrukt hebben, neem dan contact op voor het aanvragen van de levertijd.
Wat zijn de verzendkosten?
Afhalen in Rijen (op afspraak): gratis
Bezorging in gemeente Gilze en Rijen (op afspraak, ook ’s avonds of in het weekend): € 3,50
Verzending met track en trace in Nederland:
Brievenbuspakje Nederland (maximaal 38 x26 x 3 cm en max. 2 kg zwaar): € 5,00
Pakketpost Nederland (maximaal 80 x 50 x 35 cm en max. 10 kg zwaar): € 8,50
Verzending met track en trace in Europa:
Op aanvraag
Hoe kan ik betalen?
Zodra je de bestelling gedaan hebt ontvang je een factuur met een digitaal betaalverzoek. Wil je op een andere wijze te betalen? Neem dan even contact met ons op.
Na betaling wordt de bestelling in behandeling genomen.
Hoe kan ik retourneren?
Uitsluitend op de producten uit de shop die gekocht zijn zonder een bedrukking of borduren geldt het herroepingsrecht voor consumenten van 14 dagen.
Het herroepingsrecht is niet van toepassing op speciaal op verzoek ingekochte producten en niet op geborduurde of bedrukte producten.
Meer informatie over herroeping vind je hier. Je kan hiervoor dit retourformulier gebruiken.
Zijn er maattabellen van de kleding?
Jazeker, deze kan je aanvragen via het contactformulier.
Als je doorgeeft voor welk merk en artikelnummer je de maten wil weten, dan stuur ik de informatie per mail toe.
Als er pasmodellen aanwezig zijn van de gewenste kleding, dan nemen wij contact met je op en kan er een afspraak gemaakt worden voor een pas-sessie.
Staat jouw vraag hier niet bij? Stel je vraag dan via het contactformulier.